Friday, October 12, 2007

စိတ္ကူး

ခ်စ္သူမသိခဲ႔ဘူး.....
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႉေတြအေၾကာင္း။

ခ်စ္သူမသိခဲ႔ဘူး.....
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ လြမ္းဆြတ္တမ္းတမႉြအေၾကာင္း။

ခ်စ္သူမသိခဲ႔ဘူး.....
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ သူမရွိပဲျဖတ္သန္းေနရတဲ႔ ဘ၀တစ္ခုအေၾကာင္း။

ခ်စ္သူမသိခဲ႔ဘူး.....
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ အိမ္မက္ေတြအေၾကာင္း။

ခ်စ္သူမသိခဲ႔ဘူး.....
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ အခ်စ္နဲ႔ဘ၀ လြဲမွားမႉေတြအေၾကာင္း။

ကၽြန္ေတာ္သိေနပါတယ္.....
ခ်စ္သူသိေအာင္ေျပာျပခ်င္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔စိတ္ကူးေတြကို..............

TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home