Sunday, May 20, 2007

အေဖက ကၽြန္ေတာ္ကို ႏိုက္ကလပ္ေတြ မသြားဖို႔၊ မလံုတလံု ၀တ္ထားတဲ႔ ဖက္ရွင္ရႈိးေတြ သြားမၾကည္႔ဖို႔ အျမဲေျပာတယ္။ အေဖ စကားနားမေထာင္ပဲ အဲဒီလို ေနရာမ်ဳိးသြားရင္ မျမင္သင္႔တာေတြကို ျမင္တတ္တယ္လို႔ အေဖက ေျပာပါတယ္။ အေဖက မသြားနဲ႔ ေျပာမွ တစ္ခါမွ မေရာက္ဘူးတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သြားခ်င္လာမိတယ္။ တရက္မွာ အေဖမသိေအာင္ တိတ္တိတ္ကေလး လက္မွတ္၀ယ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္သြားခဲ႔တယ္။ ၀င္၀င္ခ်င္းပဲ ကၽြန္ေတာ္ မျမင္သင္႔တာကို ျမင္သြားတယ္။ ဘာျမင္ခဲ႔သလဲ..... သိလား?????????? ကၽြန္ေတာ္ “အေဖ” ကိုေလ....

TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home