Monday, January 01, 2007

Happy New Year
ခုဆို ႏွစ္တႏွစ္ရဲ႔ အစေရာက္ေနျပီ ..... ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆီမွာ မီးရႈးမီးပန္းေတြ လႊတ္ေနက်ျပီ ..... ျမန္မာႏိုင္ငံဆို သီတင္းကၽြတ္ လိုေပါ႔ ..... ရုရွားရဲ႔ အထင္ကရ အနီေရာင္ရင္ျပင္ မွာလည္း အားလံုးလည္း ေပ်ာ္ေနက်ျပီ ..... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ အခန္းမွာပဲ ႏွစ္သစ္ကို ၾကိဳဆိုလိုက္ပါတယ္ ..... ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္သစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပ မလား ..... ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ ဆႏၵေလးပဲ ျပည္႔ခ်င္ပါတယ္ ..... ဒီဆႏၵေလးက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ တစ္သက္စာ အတြက္ အျဖစ္ခ်င္ဆံုး ဆႏၵေလးပါပဲ ..... အဲဒီဆႏၵေလးကို တစ္ေယာက္ေသာ သူပဲလုပ္ေပးလို႔ ရမွာပါ .....
TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home