Tuesday, December 26, 2006

ေအာ္... ခုေတာ႔ ေမာ္စကိုျမိဳ႔ၾကီးလည္း ႏွင္းေတြက်ေနပါျပီလား ..... ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြလည္း စာေမးပြဲ ကိုဆီေျဖေန ရျပီ ..... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဒီေန႔မွ စေျဖရတာပါ .... စာေမးပြဲ တစ္ခုေတာ႔ ေအာင္သြားပါျပီ ..... က်န္တဲ႔ စာေမးပြဲ ေတြလည္း ဆက္ေျဖရဦးမယ္ ..... ႏွင္းေလးေတြလို ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ေလး ေအးခ်မ္းခ်င္ျပီဗ်ာ ..... တကယ္ပါပဲ.... သူငယ္ခ်င္း အားလုံးလည္း ေအာင္ျမင္က်ပါေစ။ ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တဲ႔ ဘ၀ေလး ျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္ ပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္႔ ရင္ထဲက ဆႏၵေလးပါ။

TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home