Wednesday, December 20, 2006

မေမ႔ႏုိင္ေသာေန႔
(၁၉ဒီဇင္ဘာ) ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား မေမ႔သင္႔ေသာေန႔ပါ။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ႔ (၁၉ ဒီဇင္ဘာ)မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တာ၀န္က်ရာ လုပ္ငန္းခြင္ကို စ၀င္ဖို႔ ေက်ာင္းဆင္းတဲ႔ ေန႔ေလးေပါ႔။ ဒီေန႔မွ ထူးထူးျခားျခား ေမာ္စကိုမွာ ႏွင္းစက်တယ္။ ေအးခ်မ္းျခင္းရဲ႔ အတိတ္နမိတ္ေပါ႔။ ေ၀းကြာေနတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးလည္း ဒီေန႔ေလးကိုေတာ႔ ေမ႔ေနက်မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ မထင္ပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး ေအာင္ျမင္ႏိုင္က်ပါေစ။
TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home