Friday, November 24, 2006

  • နားနားျပီးေျပာ

  • ကိုမ်ဳိးၾကီးရဲ႔ သီခ်င္းအသစ္ထဲက ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္တဲ႔ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ေကာင္းတယ္ဗ် သီခ်င္းေလးက
  • Unknow

  • ကၽြန္ေတာ္သီခ်င္း ေခါင္းစဥ္မသိလို႔ပါ.... ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္ေတာ္ကို ဘာရယ္ညာရယ္ မဟုတ္ဘူး နားေထာင္လိုက္တဲ႔ .... ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ႔ကို လာၾကည္႔တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြအားလံုးကို နားေထာင္ေစခ်င္လို႔

    TMA

    0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home