Tuesday, November 28, 2006

အေျဖ
ဘာလိုလိုနဲ႔ ေနာက္လဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာေမးပြဲေတာင္ စေျဖရေတာ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္အက်င္႔က စာေမးပြဲ ေျဖခံနီးရင္ ေျဖဖို႔ၾကိဳလုပ္တတ္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ ခုထိကၽြန္ေတာ္ စာေမးပြဲအတြက္ ဘာမွ ၾကိဳတင္ မျပင္ဆင္ရေသးပါလား။
အရင္က ဒီအခ်ိန္ဆို ႏွင္းေတြနဲ႔ တစ္ျမိဳ ႔လံုး ေဖြးေဖြးလႈပ္ေနျပီ။ အခုေတာ႔ ႏွင္းပထမဆံုး က်တဲ႔ ရက္ကလြဲလို႔ ႏွင္းေတြမက်ေတာ႔ ပါလား။
ဒါဟာ နမိတ္တစ္ခုသာ ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ကံဆိုးျခင္းလား။ ကံေကာင္းျခင္းလား။ ရလဒ္ တစ္ခုကေတာ႔ ေနာက္ဆံုး ကံၾကမၼာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အေျဖတစ္ခု ကေတာ႔ ေပးသြားမွာပါေလ။ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင္႔ေနတဲ႔ အေျဖက ........
TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home