Saturday, November 25, 2006

ဖြင္႔ဟ၀င္ခံခ်က္

မေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုလို သူမႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္ခဲ႔ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ အျဖစ္အပ်က္ေတြ ၾကံဳၾကိဳက္မႈေတြရွိသည္။ သို႔ေသာ္ ဘာျပီးရင္ ဘာလာရမည္ဟူေသာ ျဖစ္စဥ္မရွိပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ဆႏၵေတြရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ မွန္းဆၾကည္ႏူးမႈေတြရွိသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဧ။္ အနာဂတ္ကို ခုထိမေရာက္ေသးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို အလြန္ခ်စ္ ပါသည္။
............................
အာရုံငါးပါးတြင္ အခ်စ္သည္ အနည္းဆံုး တစ္ပါးပါးႏွင္႔ စတင္တတ္သည္ ဟုေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္အာရုံျဖင္႔ စတင္ခ်စ္ခဲ႔မိသလဲဟု စဥ္စားၾကည္႔လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ အံ႔ၾသစြာ ရယ္ခ်င္မိပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင္႔ ဆိုေသာ္ သူမကို ထိေတြမႈအာရုံ ငါးပါးမွမဟုတ္ပဲ စိုးရိမ္မႈမွ စတင္ခ်စ္ခဲ႔ မိေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။
ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို ဘယ္အခ်ိန္က စခ်စ္သြားမွန္းမသိဘူး ဆိုတဲ႔လူေတြ ေတာ္ေတာ္ညံတာပဲဟု ကၽြန္ေတာ္ ထင္သည္။ သည္ေလာက္အေရးၾကီးသည္႔ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုကို သူတို႔ဘာေၾကာင္႔ သတိမထားမိ တာလဲ။ ဘ၀မွာ အျမဲေအာက္ေမ႔ အမွတ္ရစရာ ကူးေျပာင္းမႈတစ္ခုကို လူတိုင္းသတိရေနသင္႔သည္ဟု ထင္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အခ်စ္သည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္ျခိဳက္စြာ အိပ္ေနေသာ ႏွင္းတို႔ျဖင္႔ မႈန္ရီေသာ နံနက္ခင္းတစ္ခုက သယ္ေဆာင္လို႔ ပါလာေသာ အရာျဖစ္ခဲ႔ပါသည္။
အဲဒီ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ ဒီဇင္ဘာလမွာ စသိခဲ႔ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဘယ္သူကမွ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို မိတ္ဆက္မေပးခဲ႔။ ကိုယ္ဟာကိုယ္မိတ္ဆက္ရန္ အထိလည္း တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ စိတ္မ၀င္စားခဲ႔။
ဇန္န၀ါရီလ နံနက္ခင္းတစ္ခုမွာေတာ႔ သူႏွင္႔ဆံုခဲ႔မိပါသည္။ ဆံုခဲ႔မိေတာ႔လည္း သူမ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ စကားေျပာျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ပထမဦးဆံုး သူမႏွင္႔စရၽ္ ခင္မင္ျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုသာ သူမက ၀တၱဳတစ္အုပ္ အေၾကာင္းမေျပာျပခဲ႔လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔သူမ စကားေျပာျဖစ္ မဟုတ္ေပ။ ကၽြန္ေတာ္ မိန္းကေလးေတြႏွင္႔ စကားသိပ္မေျပာတတ္ေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ အဲဒီမွာ အခ်စ္ေရာက္လာဖို႔ အေျခအေနကို ၾကံဳရသည္။ သူမအေၾကာင္းေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္သိလာရပါသည္။
သူမကို ကၽြန္ေတာ္က "GiGi" ဟု ခ်စ္စႏိုးႏွင္႔ ေခၚပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္အေပၚကို ဂ်ီက်တတ္ေသာေၾကာင္႔၊ ေနာက္ျပီး သူမကို သူမ်ားေတြ ေခၚေသာနာမည္ကို မၾကိဳက္ေသာေၾကာင္႔ (သ၀န္တိုေသာေၾကာင္႔) ျဖစ္ပါသည္။ သူမႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ၾကားတြင္ အမွတ္တရေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါသည္။ တစ္ခ်ဳိ႔မွာ သူမေပးပဲ ရရွိခဲ႔ေသာ အရာမ်ားျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္တြင္ သူမဧ။္ ဓါတ္ပံုေတြရွိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမကိုခ်ဳပ္ျခယ္မႈ ေတာင္းဆိုမႈေတြ မလုပ္ခဲ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေဆးလိပ္သာတာ၊ ဘီယာေသာက္တာ၊ အရက္ေသာက္တာ သူမ မၾကိဳက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ သူမ မၾကိဳက္တာကို ကၽြန္ေတာ္ ေရွာင္ခဲ႔ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မေတာင္းဆိုခဲ႔ျခင္းမွာ သူမကို သူမဘာသာ သိေစခ်င္ေသာေၾကာင္႔ျဖစ္သည္။
သူမသည္ သူမလုပ္ခ်င္ေသာ အရာကို မစဥ္းစားပဲလုပ္တတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမအတြက္စိုးရိမ္မိသည္။ သူမအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဘာမဆို ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေပးခ်င္တတ္သည္။ သူမစကားေျပာသည္႔အခါ ခ်စ္စရာေကာင္းသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမႏွင္႔ ပတ္သက္ျပီး ဘာေတြလုပ္ခဲ႔သည္၊ ဘာေတြျဖစ္ခဲ႔သည္ကို သူမကို ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါတစ္ေလ ရင္ဖြင္႔ခဲ႔မိသည္။ အရာအားလံုးကို သာရင္ဖြင္႔ခဲ႔လွ်င္ သူမအေပၚ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္ခဲ႔မိသည္ကို သူမသိ ရၽ္သူမ၀မ္းနည္းမည္ စိုးေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။
.................................
ဒါကို အခ်စ္မဟုတ္ဘူးလို႔ တစ္ခ်ဳိကေ၀ဖန္ခ်င္ ေ၀ဖန္ပါလိမ္႔မည္။ အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလည္းအဓိပါယ္ေဖာ္ႏုိင္ သူေတြကို ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ခ်ီးက်ဴးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ထိုကဲ႔သိုေသာသူမ်ားကို ေတြ႔ဖူးပါသည္။ အခ်စ္ဆိုတာ ပိုင္ဆိုင္ရယူလိုျခင္းလား။ စြန္လႊတ္ျခင္းလား။ ရင္ခုန္စြာ တတ္မက္ျခင္းလား။ အဲဒါေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မေျပာတတ္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္သိသည္႔ ကၽြန္ေတာ္ဧ။္ အခ်စ္ကေတာ႔ ခိုင္မာစြာ ဆြဲေဆာင္သည္႔ သူမဧ။္ ၀ါ၀ါညက္ညက္ အသံ။ သူမကို စိုးရိမ္တတ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ တို႔ျဖစ္သည္။ သူမအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဘာမွ မရရင္ေနပါေစ လုပ္ေပးခ်င္သည္႔ ကၽြန္ေတာ္ဆႏၵ တို႔ျဖစ္သည္။
အခ်စ္တစ္ခုဧ။္ ရည္မွန္းခ်က္သည္ လက္ထပ္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေျပာလွ်င္ ခရီးဆံုးဇတ္သိမ္း တစ္ခုျဖစ္မည္။ အခ်စ္တြင္ တာ၀န္ယူမႈ၊ ကတိျပဳမႈပါသလား။ မပါ ပါ။
အခ်စ္တြင္ အခ်စ္ပဲ ပါ ပါသည္။ လိုက္ေလ်ာမႈပါ၀င္ေသာ္လည္း၊ အဲဒါတာ၀န္ေၾကာင္႔ လိုက္ေလ်ာတာ မဟုတ္၊ အခ်စ္စိတ္ သက္သက္ျဖင္႔ လိုက္ေလ်ာတာ ျဖစ္သည္။ ျမတ္ႏိုးျခင္းသက္သက္ျဖင္႔ လိုက္ေလ်ာတာျဖစ္သည္။ ေစာင္႔ေရွာက္မႈ ပါ၀င္ေသာ္လည္း အဲဒါဟာ တာ၀န္ေၾကာင္႔၊ ဂတိေၾကာင္႔ ေစာင္႔ေရွာက္တာ မဟုတ္။ အခ်စ္စိတ္ သက္သက္ေၾကာင္႔ ယုယစိတ္ သက္သက္ေၾကာင္႔ ေစာင္႔ေရွာက္ျခင္းျဖစ္သည္။
အခ်စ္သည္ ႏြားႏို႔တစ္ခြက္ မဟုတ္ရၽ္သိုးသြားမွာ ခ်ဥ္သြားမွာ မစိုးရိမ္ရပါ။ အခ်စ္ေယာင္ေဆာင္ ထားသည္႔ မက္ေမာတြယ္တာမႈေတြကေတာ႔ အခ်ိန္လြန္လွ်င္ သိုးကုန္ႏုိင္ပါလိမ္႔မည္။
ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔သူမဧ။္ အခ်စ္သည္ ဘာႏွင္႔မ ေရာမေနေသာ အခ်စ္သက္သက္ျဖစ္သည္။ ထိုေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာမွထပ္မလိုအပ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ရွိေသာအခ်စ္သည္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ေပးလို႔ယူလို႔လည္း မရပါ။ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ခံစားလိုသာရသည္။ နီးလည္းသိပ္မနီးလာခဲ႔။ ထို႔ေၾကာင္႔ သိပ္ေ၀းသြားမွာကိုလည္း မပူပင္ခဲ႔ပါ။
အခ်စ္အတြက္ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္တစ္ခုခု ရွိရမည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ေမွ်ာ္လင္႔တာက သူမအတြက္ လွပတဲ႔အနာဂတ္ေလးေတြပဲ ျဖစ္ပါသည္။
TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home