Wednesday, November 22, 2006

ဒါတကယ္ ျဖစ္ရပ္...ဒါတကယ္ ျဖစ္ရပ္
ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႔ ေက်ာင္းကေန အေဆာင္ကို ျပန္အလာ ကၽြန္ေတာ္ အခန္းမွာ မထင္မွတ္ထားတဲ႔ အရာေလး တစ္ခုျဖစ္ ပြားခဲ႔ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ႔ အခန္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ ကြန္ျပဴတာ ပါ၀ါဆပလိုင္းၾကိဳး ေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္းပါပဲ။ တကယ္လို႔မ်ား ပစၥည္း ေပ်ာက္သြားတယ္ ဆိုရင္ေတာင္ တန္ဖိုးရွိတဲ႔ ပစၥည္းေပ်ာက္ရမွာပါ။ ထူးထူးဆန္းဆန္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ ကြန္ျပဴတာ ပါ၀ါဆပလိုင္းၾကိဳးမွ ေရြးေပ်ာက္ရတယ္လို႔။ သူငယ္ခ်င္းေတြကို တခန္း၀င္ တခန္းထြက္ လိုက္ေမးေတာ႔လည္း မသိၾကဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တခန္းလံုး လည္း ၾကိဳးေပ်ာက္လို႔ ဆူညံေနတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေတာ္ေတာ္ စဥ္းစားရ ၾကပ္သြားတယ္။ စိတ္လည္းညစ္ သြားတယ္ဗ်။ ေတာ္ေတာ္လည္း ေဒါသထြက္သြားတယ္။ စဥ္းစားၾကည္႔ ေလဗ်ာ။ ယူသြားတာက အားလံုးမဟုတ္ပဲ ကြန္ျပဴတာ ပါ၀ါဆပလိုင္းၾကိဳး တစ္ေခ်ာင္းထဲရယ္ .... အဲဒီၾကိဳးမရွိပဲနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ရဲ ႔ ကြန္ျပဴတာကို ဘယ္လိုဖြင္႔မလဲ....အံုဖြ ပြင္႔စမ္းလည္းလုပ္လို႔မရ .... ျပန္၀ယ္ဖို႔ ပိုက္ဆံကလည္းမရွိ စိတ္ထဲမွာ က်လိက်လိနဲ႔ .... ဒီလိုနဲ႔ ညေနေရာက္တဲ႔ အထိ ေပ်ာက္ျခင္းမလွကို ေပ်ာက္ေနေလရက္ဗ်ာ။ ညေရာက္ေတာ႔မွ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္က မင္းတို႔ ထမင္းေပါင္းအိုး ၾကိဳးလာေပးတာတဲ႔ ၾကည္ ႔လိုက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေန႔လည္ ကတည္းက ေပ်ာက္လို႔ ရွာေနတဲ႔ ကြန္ျပဴတာ ပါ၀ါဆပလိုင္းၾကိဳးေလးေပါ႔ .... ကၽြန္ေတာ္တို႔ တခန္းလံုးက ၀ိုင္းေျပာတာေပါ႔ မင္းကြာ ထမင္းေပါင္အိုးၾကိဳး နဲ႔ ပါ၀ါဆပလိုင္းၾကိဳး မွားစရာလို႔။ သူက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အဟီး .... ထမင္းေပါင္းအိုးၾကိဳး ထင္လို႔ပါကြတဲ႔ ..... ထမင္းအိုးႏွစ္ အိုးေတာင္ခ်က္ျပီးသြားျပီတဲ႔ ..... ကၽြန္ေတာ္ရဲ ႔ ပါ၀ါဆပလိုင္းၾကိဳးက ေကာင္းဆိုပဲ .... ကၽြန္ေတာ္မွာ ပလက္ကို လန္ေတာ႔တာပဲ။ ေအာ္ေလာကမွာ ဒါမ်ဳိး ျဖစ္ရပ္ေတြ ရွိပါေသးလား။
TMA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home